Foto: 2.Novska Skalinada: Oboren rekord staze i broj učesnika

3589
Podijeli

skalinada 2016 23Na novski Škver se jutros uzburkala zdrava energija, koju su donijeli sa sobom preko 121 učesnika 2.Novske Skalinade iz Crne Gore, Hrvatske, BIH, Makedonije, Ukrajine, Rusije, Srbije, Norveške. Svakako, sa ponosom Škvera, promoterom Skalinade, našim Olimpijcem Milivojem Dukićem. Oboren je rekord staze za što se postarao momak iz Metkovića, član AK Dubrovnik, Ante Živković. On je 1280 metara dugu trasu, sa 646 skalina od Škvera do vrha Španjole „preletio“ za 6 minuta 51 secund 8 stotinki.
skalinada 2016 6No, u ženskoj kategoriji najbolja je bila Jelena Krstaić iz Podgorice, koja se uspela za 10 minuta i 4 sekunde.
Najstariji učesnik je bio Norvežani Per Hening Larsen 1948.godište, a najmlađi Simeon Domazetović iz Herceg Novog 2013. godište.
Ove godine su organizatori iz Triatlon kluba Hreceg Novi zaslužili čistu desetku za organizaciju Skalinade, iako nijesu imali očekivanu podršku TO. Takmičenje je organizovano u više kategorija, pa su mogli da se oprobaju svi u zavisnosti od uzrasta.

Riječ takmičara:

skalinada 2016 12Ante Živković, Dubrovnik, apsolutni pobjednik: Bio sam i prošle godine na Skalinadi, ali još tada nisam počeo da se bavim aktivno trčanjem, nego sam učestvovao turistički. Nisam bio konlurencija nikome, mada sam osvojio i lani 4.mjesto. Ove godine sam popravio vrijeme za više od minut i oborio rekord Novske Skalinade sa 6 minita 51 sekundom i 8 stotinki. Staza mi se sviđa, kao i sve utrke u Crnoj Gori, koje su prelijepe, jer su uz more i start je uz more. Iz Metkovića sam, a treniram u AK Dubrovnik. Bitno je i druženje i prijateljstvo sa triatloncima iz Novog i Crne Gore. Oni su bili kod nas u Dubrovniku za novu godinu na utrci i pozivam ih ovm putem u Metkoviće na našu Skalinadu 23.februara.

skalinada pobjednicaJelena Krstaić, Podgorica, apsolutna pobjendica: Bilo je super. Bilo zanimljvo prvi put da probam kako to izgleda. U Pogorici nema toliko stepenica, ljudi trče samo u soliterima po skalama. Ja se rekretrivno bavim trčanjem. Doći ću i sljedeće godine. Okružena sam ljudima koji se bave sportom i njeguju zdave stilove života i ja sam našla u tome satisfakciju.

skalinada 2016 13Per Hening Larsen, Norveška: Volim Herceg Novi. To je fantastičan grad, dijelom godine i živim u njemu, od 2005 godine. Takođe ovo trčanje je fantastično. Često trčim od Instituta do Starog grada i nazad. Obično po ravnom, ali na Skalinadi kada sam prošao Stari grad, magistralu i krenuo ka Španjoli vidio sam da je uspon veliki i preteško, ali izdžao sam. Vrijedilo je zbog pogleda na more sa Španjole. Herceg Novi je opuštajući grad i volim ga.

skalinada copMarija Čop, TK Herceg Novi: ne može Skalinada bez mene. Ona mi je početak aktivnog trćanja. Prvi put sam se prošle godine prijavila kao rekreativac. Poslije toga mi se i život totalno promjenio sa EKIPOM IZ Triatlon kluba Herceg Novi. Čini mi se da smo ostavrili doživotna prijateljstva. Jedva sam čekala Skalinadu i ponosna sam, što su moja dva dječaka trčali, jedan od 5 godina drugi od 8. I super su izdržali, pa sam i kao majka ponosna.

skalinada annaAnna Martinova, Rusija: Nisam se baš spremila za ovakvu vrstu trke, ali dala sam sve od sebe. Volim trčanje, posebno planisnko trčanje. Došla sam sa društvom i kolegama. Trčaćemo zajedno.
Adrijana Pavlović, Herceg Novi: Ovo mi je prva Skalinada, mada sam prije mjesec 3-4 puta istrčala do Španjole. Čini mi se da sam i prošle godine uradila to isto bila bih peta možda. Nekada sam bila u sportu i ovaj grad nudi mnogo toga. Omladina bi trebalo malo više da se bave sobom i trčanjem i planinarenjem i biciklizmom. Malo manje vremena da provode u kafićima, da se više kreću. Čovjek nije stvoren da sjedi u autu nego da se kreće i da trči.

skalinada dukicMilivoj Dukić: Promoter Skalinade ponos Škvera i Novoga, naš Olimpijac jedrliačr Milivoje Dukić, osvojio je na Novskoj Skalinadi treće mjesto u svojoj kategoriji, a ukupno je imao 4.rezultat:
– Skalinada izgleda dosta kratko, ali nije ni malo naivno. Uspon je zaista težak. Do centar grada je sve OK, ali onda počinje sve veći nagib. U nekim momentima pred Španjolu sam imo bitku između jednog sebe i drugog sebe, ali uspio sam sebe da pobjedim. Bolji mi je rezulatat nego prošle godine. To mi je i bio cilj. Čast mi je da promovišem Skalinadu, jer ovo je zaista jedinstven događaj za grad. Prošle godine su momci iz TK Herceg Novi napravili zaista vrhunski posao i zato se evo broj učesnika povećava. Tako da , nadam se, da će kako godine budu prolazile, Skalinada biti sve kvalitetnija.

skalinada 2016 0Riječ organizatora, Triatlon klub Herceg Novi: Izostala podrška TO, ali Skalinade će biti

– O tome kakva je bila Skalinada najbolje govore utisci takmičara i publike. Mislimo da smo obavili izvanredan posao, sjajno smo promovisali grad i sport. Iako smo malobrojna grupa entuzijasta, još jednom smo dokazali naše organizacione sposobnosti. Ovaj uspjeh je tim veći što nismo imali adekvatnu pomoć ljudi koji se bave organizacijom Praznika mimoze. Bili smo spriječeni da uradimo bolju promociju trke, jer nam sredstva za organizaciju nijesu bila odobrena na vrijeme. U već poodmaklom periodu i za nas kasnom za dobar marketing dobili smo samo usmeno obećanje. Na kraju nas je izigrala skalinada 2016 5Tursitička organizacija i bili smo prinuđeni da par nas koji smo sve ovo organizovali uložimo vlastitite finansije. Na kraju, nije nam žao, jer smo gradu podarili još jedna lijep događaj.
Skalinade će i dalje biti i već se radujemo sljedećoj. Nadamo se da se ovakvi propusti više neće dešavati. Svim ljubiteljima Skalinade poručujemo da počnu sa pripremama, jer je još samo 365 dana do 3.Novske Skalinade.

skalinada rezultati 2016

10 Komentari

1. Odlična organizacija, fantastična staza i trka, prelijepo druženje. Svaka čast i sve pohvale za organizaciju ovakvog događaja. Inače sa organizacionog aspekta nadmašili ste sve one što su se uvalili u fotelje u opštini i uzimaju ogromne plate a nemaju ni znanja ni energije za organizaciju ovakvih prelijepih događaja. Ne samo što ste pogodili u sportskom aspektu nego ste uradili i na promociji grada u turističkom smislu. Mislim da treba da se ovakvi sportski kolektivi povežu i da malo utiču na ” partijsku ” raspodjelu sredstava za sport. Još jednom SVE POHVALE

2. sramota za ljude iz turisticke organizacije (naravno ne sve, vec one koji odlucuju), ne samo da sami ne kreiraju novu kvalitetnu turisticku ponudu, vec nisu sposobni da podrze manifestaciju koja je vec lani dala rezultate. dakle neko ih je trebao moliti da rade posao za koji su placeni, vjerovatno je neko trebao nekome reci podrzite manifestaciju… bezobrazluk, pohlepa, sramota, egoizam.

3. Sve cestitke…prvo je entuzijazam..poslijece doci pare i podrska…kad vi vec sve odradite..klasika..ali to ne znaci da se ne treba truditi..naprotiv

4. Svaka cast organizatorima i sve kritike TO… Manifestacija koja okupi ovoliko takmicara mora biti dobro propracena,a ideja ovih cura i momaka dobro placena,a ne da oni iz svog dzepa moraju finansirati ovako nesto… Dogodine novi rekordi i ucesnika i staze…

5. Sve pohvale ucesnicima i organizatorima! A turisticku ne treba ni komentarisati naravno da od njih nema podrske nemaju kapacitet da prepoznaju kvalitet.

6. Ja sam bio na izložbu pasa 🙂 Preklopili su se termini, inače bi došao sigurno. A što se tiče broja komentara Novljana na ovaj članak, nije politički, pa nije zanimljivo za “prepucavanje”. Zato ih nema..