Ruski tajkun hoće da kupi TV Novi: Đaković iznenađen

Ruski tajkun hoće da kupi TV Novi: Đaković iznenađen

3730
17
Podijeli
konstantin-malofejev
Izvor CDM
 

Ruski tajkun Konstatin Malofejev, vlasnik TV Carigrad, u pregovorima je sa Mitropolijom crnogorsko-primorskom radi kupovine Televizije Novi iz Herceg Novog, saznaju Dnevne novine iz dobro obaviještenih izvora, a prenosi CDM. Direktor i glavni i odgovorni urednik TV Novi, Perica Đaković, za Radio Jadran, kaže da je iznenađen i da prvi put čuje za takvu mogućnost.

Crnogorska javnost je za Konstatina Malofejeva prvi put čula sredinom aprila prošle godine kada je finansirao i organizovao donošenje “blagodetnog ognja” ispred Cetinjskog manastira. Zbog tog čina Malofejev je dobio blagoslov od mitropolita crnogorsko-primorskog Amfilohija.
– Ako je Malofejev grešan, onda ga je ovaj oganj spasio – kazao je tada mitropolit o ruskom oligarhu.

Od tada se u Crnoj Gori sve češće pominje Konstatin Malofejev. Na njegovoj televiziji TV Carigrad lider Nove srpske demokratije, Andrija Mandić, je prognozirao sukobe u Crnoj Gori po sjevernoafričkom scenariju. Nedavno je Ministarstvo vanjskih poslova i evropskih integracija saopštilo Pobjedi da je Konstantin Malofejev nepoželjna osoba u Crnoj Gori, jer se nalazi na spisku osoba koje podliježu sankcijama uz napomenu da su mjere protiv Malofejeva uvedene zbog djelovanja koja podrivaju ili ugrožavaju teritorijalni integritet, suverenitet i nezavisnost Ukrajine.

Malofejev, oligarh blizak ruskom predsjedniku Vladimiru Putinu, na listi je ruskih državljana kojima je Evropska unija uvela sankcije zamrzavanja imovine i zabrane putovanja u zemlje EU.
Odluku Savjeta Evropske unije o uvođenju međunarodnih restriktivnih mjera prema Malofejevu od 17. marta 2014. godine, podržala je Vlada Crne Gore i produžavala svakih šest mjeseci.
Iz MVPEI je Pobjedi saopšteno da je posljednja odluka o sankcijama prema ruskim državljanima među kojima je i Malofejev donijeta 14. septembra 2015. godine.

Pregovori o eventualnoj trgovini između Mitropolije i Konstantina Malofejeva, za sada su prekriveni velom tajne. Dnevnim novinama je potvrđeno da su pregovori u toku, ali nijesu uspjeli da dobiju nijedan detalj. Samo je poznato da Malofejev nije dolazio u Crnu Goru, ali da je i ovih dana aktivan. U njegovu organizaciju je prije nekoliko dana donešen blagodetni oganj u Hram Hristovog vaskrsenja u Podgorici, a organizovao je, između ostalog, i odlazak lidera Nove srpske demokratije i Demokratskog fronta Andrije Mandića u Jerusalim.

Upravo po ovakvim aktivnostima je Malofejev i poznat, jer je on, po ubjeđenju, kako je rekao, vatreni monarhista, ali i jedan od omiljenih tajkuna ruskog predsjednika Vladimira Putina. U Rusiji je 2014. godine pokrenuo pravoslavnu TV stanicu “Carigrad” koja promoviše takve stavove.
– Snažno se zalažem za savez pravoslavnih država koji bi činile Rusija, Bugarska, Grčka i Srbija – rekao je nedavno oligarh ruskim medijima, a neki mediji tvrde da on pod pojmom “Srbija” računa i na Crnu Goru i Republiku Srpsku.

Molofejev je prema pisanju ruskih medija, što je prenijela i podgorička Pobjeda, snažan protivnik gej prava i sponzoriše konferencije o vrijednostima tradicionalne porodice kojima prisustvuju oštri protivnici gej brakova.
– Odrasla osoba može odabrati sopstveni način zabave u spavaćoj sobi, ali država i poreski obveznici ne bi trebalo da podržavaju učenje djece različitim vidovima seksualnih perverzija – rekao je Malofejev.

Njegova “Velika fondacija Svetog Vasilija Velikog” je najveća ruska pravoslavna dobrotvorna organizacija, a podigao je i bogosloviju nedaleko od Moskve.
Malofejev je vlasnik i jedne popularne grčke televizije, dok je u Bugarskoj ušao u posao kupovine kanala TV7 i News 7 sa kontroverznim bugarskim tajkunom Cvetanom Vasilevim, donedavnim vlasnikom “Staklare Paraćin”

Prema informacijama do kojih su došle Dnevne novine, osnivač Televizije Novi, poznati crnogorski novinar Perica Đaković, poklonio je, prošle godine, ovu medijsku kuću Mitropoliji crnogorsko-primorskoj. Novi vlasnik je izričito tražio da Đaković ostane na mjestu izvršnog direktora.

Đaković se juče nije javljao na broj telefona dostupan redakciji DN, tako da nijesu mogli dobiti i zvaničnu potvrdu o pregovorima o kupovini ovog medija.
Međutim, Radio Jadran, je jutros dobio kolegu Đakovića, koji je bio potpuno iznenađen kada je čuo zašto tražimo komentar:
– Prvi put čujem za tog čovjeka Malofejeva, kao i za TV Carigrad. Nisam imao nikakve kontakte sa njima. Direktor sam i glavni urednik TV Novi i član Upravnog odbora, valjda bi trebalo nešto da znam o tome. Međutim, niko mi ništa nije govorio. Napravili su nam samo besplatnu reklamu – kazao je Radiju Jadran, Perica Đaković.
On je još dodao i da je jedino tačno u pisanju medija to što je poklonio TV Novi Mitropoliji crnogorsko-primorskoj, kao i da je mitropolit tražio da on bude direktor.

17 Komentari

  1. Do ovoga vjerovatno nece doci ali ako bi doslo bilo bi to porazno i po grad i po zemlju. Miltantni ” “pamjat”, pravljenje pravoslavne dzamahirije, nepriznavanje i potiranje svega sto nije Majka Rusija, majka Srbija i sestra Bugarska, mafijasenje uvijeno u vjerski staniol. Medijska kuca u sluzbi kleronacionalizma samo bi dolivala ulje na vatru ovdasnjih pritajenih manitova koji bi pod noz sve sto nije iz njihovog obora. Na istoj liniji je i slijepilo vlasti koja dozvoiljava registraciju Ravnogorskog pokreta , onih ciji su uzori igrali krvavo kolo u Novom, na Bozic odvodili novske momke na klanje, slali crne trojke da pod zastitom Njemaca pucaju u vidjene Novljane. Ovi novi su balavci bez svijesti i savijesti, ali njihovi patroni i uzori bastine svo zlo ovoga naroda. Putuj Rusce , daleko ti lijepa kuca od ovog grada, dosta nam je muke i bez tebe.

    0
  2. Upravo nam jedan ovakav treba posto smo izgubili pojam o svim pravim vrijednostima, porodica, vjera…..

    0
  3. Dobro mu je ono, ako je grješan, dao je pare, pa je sada sve u redu. E, pa neće biti. Grijehove samo Bog oprašta, a ne ljudi, koliku god kapetinu, haljinu i bradu nosili. Zbog ovog nakaradne trgovine, Protestantska se crkva odvojila od Katoličke.

    0
  4. Tuljan,Vecina radnika iz TV Boke zajedno sa vlasnikom danas su u Opštinu zaposleni na mjestima savjetnika,nacelnika,portparola i sl.

    0
  5. Šta god da se priča, istina je….I TV Boka će u isti sastav ali je namjerno izostavljena…Hoćete još informacija?

    0
  6. Stanite stanite¡ Tv Novi je crkvena televizija¿ poklonjena¿ zašto se onda zove Tv Novi¿ ovo je sekularni grad u sekularnoj zemlji. Zašto Novi nema gradjansku i gradsku tv¿ Tv Novi s obzirom na vlasništvo ne može da bude objektivna i korektna tv.

    0
  7. Perica nekome nesto poklonio…hahahaha. E ovo je dobro. Nego sto je sa tv Bokom. Mogli bi jedan clanak o tome ima materijala dobro znate.

    0
  8. Nije poklonio, nego je Mitropolija kupila TV Novi za 260.000 eura…Ovdje svi nešto iznenađeni i neobavješteni..Koštuničina škola, kanda..

    0

Ostavite komentar

*

code